środa, 15 sierpnia 2012

Moja Bajka

Więc pani xXx wzięła się do pracy na swoje fatałaszki rzęsy i paznokcie tak tak pracuję przy skanowaniu dokumentów i innych pierduł podobno to firma geodezyjna ^^.. no ale ok :)
A co z moim księciem dalej zblazowany ale tak jak by troszkę mniej jest dobrze idealnie kochanie ? Taka moja troszkę surrealistyczna bajka z chłopakiem za którym ogląda się co 2 dziewczyna.. Mój książe należy do tych co rzucają się w oczy  ma to coś ma ten urok koszula w kratę wranglery conversy okularki irokezik i mega pewność siebie =) wielkie piękne brązowe ślepia biały uśmiech taki amerykański senn :) a ja kulkowata  z dość orginalną buzią ;) i tak sobie człapczemy w tych trampkach już 9 miesięcy ale w ciągu ostatniego czasu dużo się zmieniło dużo pokazało mi że mnie również kocha(?) coś się zmieniło  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz