środa, 1 sierpnia 2012

Frustracja

Ogarnia mnie wielka  pożerająca mnie wewnętrznie frustracja strach i ból wiem że muszę to skończyć że on mnie rani że mnie oszukuje wiem że kurwa kłamie ale nie potrafię nie potrafię sobie z tym poradzić za każdym razem jak mówię koniec on  nie pozwala tego zakończyć za każdym razem mam mu tyle do wygarnięcia za każdym razem  jak wiem że jedzie zbiera się to we mnie zbiera i chce wybuchnąć ale pojawia się on i jakoś nie potrafię nie potrafię sobie z tym poradzić chociaż doskonale wiem że mnie oszukuje nie wiem jak to zakończyć nie wiem w jaki sposób ..  naiwna idiotka tak to właśnie ja .. =(  Wystarczy że mnie przytulić i wszystko inne w koło staje się trzecim światem ... staje się czymś innym .. mało ważnym .. dzisiaj do pracy tak XxX jest człowiekiem pracy good joke ;) na miesiąc trzeba sobie coś dorobić i się obkupić :)  Serce pęka mi na pół wczoraj miałam atak nerwicy czy czegoś po prostu usypiałam i czułam taki przerażający strach  znacie to uczucie gdzie zatyka was od środka i się pocicie zimnymi potami ?? gdzie cali drzecie a nie wiecie co się dzieje właśnie tak miałam wczoraj . Kurwa.. dlaczego to wszystko w styczniu musiało się wydarzyć .. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz