piątek, 1 lutego 2013

Coś mnie podkusiło.

Coś mnie z ta wcześniejszą notką podkusiło .. Napisałam jest . W tym samym dniu jechałam do M..pokłóciliśmy się strasznie mało ważne o co ale o mało go nie zabiłam jego reakcji nigdy w życiu bym się nie spodziewała..Nigdy od faceta tym bardziej takiego jak M. dlatego pokazałam mu bloga.. mało kto wie że piszę a piszę bo lubię bo tak mi lżej .Nie zawsze chce się o wszystkim rozmawiać czasami lepiej napisać nie zawsze chce się słuchać doradzania . Moja Przyjaciółka oświadczyła mi że będzie się wyprowadzała  jeszcze gdzie nie wiadomo wiadomo że za granicę z małą zanim rozpocznie się rok szkolny.. musi jest w bardzo ciężkiej sytuacji ja to rozumiem .. ale co ja zrobię bez niej bez małej .. nie wiem .. ciężko trochę czasu zostało ale to szybko minie już mamy luty.. teraz siedzę słucham redsów i palę.. zrobiłam sobie wczoraj wolne dzisiaj je mam jeszcze tydzień i dwa tygodnie wolnego miło Dobrze że styczeń się skończył ciężki miesiąc długi i biedny ..

Wpadam chyba w lekką paranoję ale chyba nie bezpodstawną.



Czas myć okna .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz