środa, 4 stycznia 2012

Co jak Co ale głupoty nie zniesa!

Dzisiaj postanowiłam wybrać się na zajęcia  WueFowe ;]
No i sobie poćwiczyłam i tym podobne
No i po mym wysiłku udałam się w celu ubrania pomalowania i tego typu przy ozdobieniach  pięknię się i ogarniam i nagle tekst Czekoladowej Blondynki do mej koleżanki 
Ale miałaś piękną sukienkę na sylwestra taką w groszki kloszowatą cudowne lata 80'! Ale ty olka miałaś tak mocno kurewsko czerwone usta i oczy na ciemno ..
Aż się we mnie zagotowało bo głupota głupotą ale są pewne granice  każde jej genialne teksty  jakoś przeżyję  jej płacze i lamenty a fakt że jestem zafascynowana modą i latami 80 ,90 i dobranie tego typu słownictwa skumulował moje wkurwienie w kierunku Czeko Loko Blond Girl !  I wydarłam się po niej i stwierdziłam że tutaj się wyżyję .
Jeszcze gdybym jej nie uświadamiała dzień wcześniej mego  i koleżanki ubioru  , makijażu i fryzury że przebieramy się za lata 60! to bym to jakoś przemilczała ale przez 15 minut jej tłumaczyłam .
Po za tym bardzo lubię tą dziewczynę bo jest bardzo sympatyczna ładna i miła . W dodatku ma świetną figurę i budowę ciała  ale robienie z siebie samej idiotki w dodatku słodkiej gdzie wszyscy siedzą a ona drze japę tzn śmieje się  to już dla mnie przegięcie są pewne granice w odpowiednim zachowaniu i podejściu do życia a nie histeria co pięć minut bo on mnie rzucił ja chciałam z nim brać ślub zmieniłam dla niego religię a ile z nim jesteś/byłaś ? rok a ile masz lat ? 21..  Noszz .kuuurwaa.. A dlaczego z nim nie jesteś ? Bo zostawił mnie dla koleżanki kuzynki z wesela czy chuj wi kogo . no jasne zamoczy i bedzie chciał wrócić i jak się to skończyło  Kochana słodka  laleczka wróciła do pana powiedzmy B .. bo on ją kochaaa <3 tak bardzo KURWA ! i dużo pieniążków na nią wydaje 
Wszystko zniose ale  kretynizmu i ograniczenia nie .. 

Podsumowując URODA&INTELIGENCJA nie idą w parze 


A ja właśnie piję sobie winko myślę o moim przystojniaku i zapewne zaraz idę spać =)

1 komentarz: