wtorek, 3 stycznia 2012

Grube Baby.

Jak w tytule grube baby.
Wczoraj rozmawiałam z koleżanką na ten temat sama do nich należę ale mimo to bierze mnie obrzydzenie jak widzę taką oto grubaskę spasioną zaniedbaną źle ubraną . Najlepsze jest i tak fakt że widząc dziewczynę pokaźnych rozmiarów ona sama przed sobą udaje że wcale nie jest gruba biodróweczki, minióweczki szpileczki i inne tego typu atrybuty
Oglądałyśmy kobietę która na oko jakoś 240 ważyła i sobie jeszcze żarła informując że to lubi .
Wcale nie będę pierdoliła że grube baby lubią to że są spasione nie wcale tak nie jest no może jeden marny 1%
Że dobrze się tak żyje że to jest fajne i najśmieszniejszy cytat " lepiej być grubaską niż anorektyczką "
Nooo proszę was zajebiste uczucie gdy otwierasz szafę a tam same workowate szmaty bo ciuchami tego nazwać nie można pocisz się wchodząc po schodach i sapiesz i dyszysz wpierdalasz tyle co twój kolega bo  taką masz potrzebę jak ludzie patrzą na ciebie z obrzydzeniem i o kurwa co za wieloryb  albo inne tego typu epitety mało sympatyczne pomimo tego że ludzie cię lubią wychodzą z tobą to i tak nie zaczęsto bo w polsce to  nie za bardzo jest tolerowane  .
Mało która grubaska ma fajnego faceta BO FACECI NIE LUBIĄ SPAŚLACZEK i nie oszukujmy się że tak jest a jeżeli lubią to coś z nimi nie tak  BBW się to nazywa :) również jest  możliwe że to jest zakład . Ewentualnie koleś jest naprawdę dziwny albo ma tyle kompleksów i myśli oo znajdę sobie grubą babę  poprawię sobie samoocenę :)
Ważąc 130 kg miałam straszne problemy nawet z głupią pracą schyleniem się wchodzeniem po schodach strasznie się męczyłam nawet podnoszenie czegokolwiek było dla mnie nie lada wyzwaniem . Strasznie się siebie wstydziłam swojego wyglądu bądź tego że ludzie właśnie się na mnie patrzą wymownym wzrokiem albo pośmiechujki za plecami . Nie potrafiłam sama na siebie patrzeć w lustrze Pewnie dalej tak jest ale teraz mam to już w dupie ważę 30 kg mniej i od razu lepiej mi się żyje ale i tak chcę schudnąć i schudnę bo nie jest wcale tak zajebiście .Więc pierdolone grubaski brać się do roboty a nie wpierdalać przed tv chipsy . !

1 komentarz: