środa, 14 marca 2012

No co jest.

Godzina 1:20 zaczynam sobie pisać tego pościka śmiesznego.
Książe poprosił mnie o zakupy na allegro spodni no ok da kasę zapłacę . albo po prostu pójdę z nim i zapłacimy. Fajne spodnie .

Jestem kurewsko zmęczona i śpiąca nauka daje mi w dupę.
Kurwa od poniedziałku przespałam z. 6 godzin ?szaleństwo nosz ..
Jebana pompa . za cholerę tego nie ogarniam .

Posłuchałam sobie muzyki stymulująco pobudzającej i coo i działa haha efekt placebo ale zawsze coś .
 Tak sobie myślę . i myślę i się zastanawiam czy można konkretnie ocenić kogoś głupim  jaka jest skala ?
Istnieje coś takiego ? nie wiem ale czasami jak słyszę niektóre wypowiedzi , teksty, pytania to chce mi się albo śmiać albo płakać ale w ostaniach czasach odczułam  na własnej skórze tekst " ręce opadają"
Np dzisiaj tzn wczoraj Patologia
Gdzie dochodzi do zapłodnienia w ciąży pozamacicznej ?
 odpowiedź

W brzuchu , żołądku

Ciąża pozamaciczna nie ma szansy na przetrwanie ponieważ do zapłodnienia komórki i zagnieżdżenia  dochodzi w jajowodzie podczas wzrostu  zostaje zatkany po czym zasadniczo jest rozerwany i dochodzi do krwotoku wewnętrznego. Gadka na dwie godziny szczegółowo opisowo
Koniec zajęć

Czy jest możliwe donoszenie ciąży pozamacicznej ?
...

Oczywiście teksty jednej osoby jak miło czasami zastanawiam się co ona tutaj robi jest bardzo miła fajna fajnie się z nią rozmawia .alee.. niech myśli czasami albo zastanowi się 10 razy zanim coś palnie .
Zresztą głównie z jej przyczyny założyłam to to to .


Nogi mi marzną . oczy mnie szczypią .

Nic od wczoraj nie jadłam tylko woda kawa fajki woda kawa fajki NICE ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz