czwartek, 8 marca 2012

Onkologia.

Bry. A może raczej śpiący
Wszelakiej maści kobietom kobietką transseksualistom , i innym którzy dokładnie obierają dzień kobiet za swoje święto =) Wszystkiego Najlepszego !!

Więc onkologia. jako przyszła pani pseudo elektroradiolog wybieram się właśnie na praktyki na onkologię przykry widok . smutny czuć takie specyficzne coś w powietrzu . takie nieszczęście ale wiecie co nieraz powala mnie pogoda ducha i chęć do walki  ludzi którzy w zasadzie mają już wyrok .
Powiem wam że jest to niesamowite uczucie taka mega motywacja i samozaparcie jako że sama w życiu przeszłam wiele wiem co mówię ta moc taka siła nie wiem skąd się bierze napewno nie od Boga. bynajmniej nie tego Katolickiego prędzej tego naszego prywatnego .Ale co z tego że ciągłe oschłe  znieczulone podejście lekarzy personelu . Traktują ludzi maszynowo jeden za drugim mega rutyna. przerażające to jest .
Pisane rano nie dodane :)
A teraz ja wędruję na wieczór babski :)

A co z zblazowanym
Rano slicznie sobie ładnie rozmawialiśmy a  siedziałam sobie na mammografi kobitek nie ma to puszczam mu dzynka i nie zdąrzyłam się rozłączyć a on CZEGO KURWA. zatkało mnie nie wiem czy to było do mnie czy nie ale się zdenerwowałam !
i jebłam fochem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz